- - Ik vind de geschikte signalisatie niet terug op de site, kan ik mijn eigen etiket of bord personaliseren?
-
Zeker en vast. U vindt tal van personaliseerbare producten in verschillende categorieën zoals borden en pictogrammen of etiketten. Daarnaast kunt u ook via onze online personalisatietool, Seton Creator, producten ontwerpen, visualiseren en daarna online bestellen.
Voor een gepersonaliseerde kostenraming kunt u ons contacteren op het nummer 0800 58 082 of via contact@seton.be. - + Bestaat er een webapplicatie om producten zelf te personaliseren?
-
Dat klopt. Wij hebben een webapplicatie ontwikkeld waarmee u verschillende producten op onze website zelf kunt ontwerpen, visualiseren en daarna online bestellen. Op deze pagina vindt u een handig overzicht van alle beschikbare Creator webapplicaties. Deze lijst wordt bijgewerkt wanneer een nieuwe applicatie beschikbaar is.
Stelt u zich vragen over het gebruik van deze webapplicaties? Raadpleeg dan de toegewijde FAQ pagina met alle veelgestelde vragen. - + Kan ik de catalogus online inkijken?
-
Ja. Bekijk onze online catalogus hier. Als u een papieren exemplaar wenst, kunt u dit formulier invullen om een aanvraag te verzenden.
- + Hoe kan ik een staal aanvragen?
-
Als u het logo « Gratis staaltjes » naast het door u geselecteerde product ziet staan, kunt u een e-mail sturen naar contact@seton.be met de gewenste referentie en uw correcte adresgegevens. Het gevraagde staal wordt u vervolgens zo snel mogelijk opgestuurd.
- + Ik heb reeds een account bij Seton, waarom kan ik mij dan niet aanmelden op de site?
-
U heeft wellicht een account bij ons dat gecreëerd werd tijdens uw telefonische bestellingen of uw bestellingen via fax. Om uw aankopen online te kunnen doen, moet u zich aanmelden met uw webaccount, of een webaccount aanmaken.
- + Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
-
U kunt zich onmiddellijk aanmelden op onze login-pagina, en vervolgens uw gegevens aanpassen.
- + Kan ik mijn bestellingen via e-mail versturen?
-
Ja. U kunt uw bestellingen, prijsaanvragen, enz. sturen naar contact@seton.be
- + Hoe kan ik mijn bestellingen plaatsen?
-
U kunt uw bestellingen plaatsen:
- Op onze website www.seton.be
- Via telefoon, op het nummer 0800 58 082
- Per e-mail naar contact@seton.be
- + Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
-
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via wachtwoord vergeten. U ontvangt vervolgens zo snel mogelijk een bevestigingsmail.
- + Ik plaats een bestelling voor het buitenland. Wat zullen de verzendkosten zijn?
-
Wanneer u een bestelling plaatst op de site, worden de verzendkosten aangeduid als “op aanvraag”. U ontvangt dus een offerte van de verzendkosten, specifiek voor uw bestelling en uw leveringsadres. Het volstaat om deze offerte terug te sturen met uw goedkeuring, om de bestelling te bevestiging.
- + Hoeveel bedragen de verzendkosten?
-
Afhankelijk van uw bestelbedrag, bedragen de verzendkosten:
- € 6,95 excl. btw voor elke bestelling
*Enkel geldig op bestellingen die in Nederland geleverd worden, met uitzondering van zware en omvangrijke producten, winterproducten en producten met specifieke leveringskosten.
- + Hoe kan ik mijn bestelling volgen (tracking)?
-
U kunt hiervoor onze commerciële dienst contacteren op het nummer 0800 58 082.
- + Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?
-
Gelieve onze commerciële dienst te contacteren op het nummer 0800 58 082 indien u een product of bestelling wilt retourneren. Consulteer onze pagina algemene voorwaarden voor meer informatie.
- + Hoe lang heb ik bedenktijd?
-
Uw herroepingsrecht geldt tot 30 dagen na de dag waarop uw bestelling geleverd wordt. Gebruik deze bedenktijd om ons te contacteren en op de hoogte te brengen van het eventuele probleem met uw bestelling.
- + Zijn spoedleveringen (24/48u) mogelijk?
-
Ja, wij kunnen uw bestelling al de daaropvolgende dag of binnen de 48 uren leveren, als de bestelde goederen voorradig zijn, en als u uw bestelling voor 15u geplaatst heeft.
- + Wordt er ook geleverd buiten België?
-
Ja, wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling te laten leveren in het buitenland. Gelieve de klantendienst te contacteren op het nummer 0800 58 082 voor een offerte van de specifieke verzendkosten.
- + Mag mijn leveringsadres verschillen van mijn factuuradres?
-
Ja, u dient dit enkel te vermelden wanneer u zich aanmeldt op uw account. U kunt eenzelfde adres opgeven voor de levering en de facturatie, of u kunt kiezen voor 2 verschillende adressen.
- + Kan ik op uw website een catalogus bestellen?
-
Ja, het volstaat om het formulier Aanvraag catalogus in te vullen.
- + Hoe kan ik me uitschrijven op uw nieuwsbrief?
-
Wenst u niet langer onze nieuwsbrief te ontvangen, stuur dan een e-mail naar contact@seton.be en vermeld uw gegevens, alsook het e-mailadres waarop u niet langer onze e-mails wilt ontvangen.
- + Ik wens de catalogus niet langer te ontvangen. Hoe kan ik me uitschrijven?
-
Contacteer onze commerciële dienst op het nummer 0800 58 082 om de catalogus niet langer te ontvangen. Het is mogelijk dat u de eerstvolgende 3 maanden nog steeds een catalogus ontvangt, doordat het versturen van ons drukwerk enkele maanden op voorhand geregistreerd wordt. Na deze periode ontvangt u geen enkele catalogus meer.
- + Hoe kan ik betalen?
-
Wij aanvaarden online betalingen met VISA en Mastercard. Om uw producten zo snel mogelijk geleverd te krijgen, raden wij u aan uw aankopen te betalen via bankkaart. U geniet dan ook van gratis levering.
U kunt ook achteraf betalen na ontvangst van de factuur, binnen de 30 dagen via overschrijving. - + Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
-
Al onze prijzen worden vermeld exclusief BTW. U ziet het totale bedrag incl. BTW in uw winkelwagentje.
- + Is deze website voldoende beveiligd?
-
Ja, onze site is beveiligd, en voldoet aan de PCI beveiligingsnorm. Om het PCI-label te verkrijgen moet een site aan een uitgebreid aantal vereisten voldoen. Dit label verzekert een veilige verwerking van uw kaartgegevens.
- + Wat zijn de voorwaarden voor de gratis geschenken?
-
De geschenken moeten gevraagd worden op het moment van de bestelling. Bovendien moeten de vermelde criteria, zoals bijvoorbeeld een minimum aankoopbedrag (excl. BTW en leveringskosten), gerespecteerd worden, anders kunt u deze producten niet toevoegen aan uw winkelwagentje.
- + Ik beschik over een promotiecode, hoe kan ik deze gebruiken?
-
Om te profiteren van uw geschenk, korting of gratis verzendkosten, moet u de promotiecode invullen op de pagina van uw winkelwagentje, in het veld Codes, alvorens de inhoud van uw winkelwagentje te valideren.
- + Kan ik elektrische en elektronische producten inleveren ivm de eisen van de richtlijn DEEE - 2002/96/CE?
-
Ja, het volstaat om het DEEE-retourformulier in te vullen.
- + Wat zijn de openingsuren?
-
Wij zijn open van maandag tot donderdag van 8u30 tot 17u30, en op vrijdag van 8u30 tot 16u30, behalve op feestdagen.
- + Hoe kan ik een beoordeling geven of review schrijven?
-
U kunt uw mening over een bepaald product geven door het openen van de gewenste productpagina, en te klikken op het luik Klantenbeoordeling (naast het luik Details).
- + Kan ik een kopie van mijn factuur of ontvangstbewijs verkrijgen?
-
De facturen/ontvangstbewijzen worden u apart opgestuurd per post. Als u een extra kopie wenst, gelieve ons dan te contacteren op het nummer 0800 58 082 of stuur een e-mail naar mail : contact@seton.be
- + Hoe kan ik weten hoeveel producten voorradig zijn?
-
Gelieve onze commerciële dienst te contacteren op het nummer 0800 58 082 om het exacte aantal voorradige producten te kennen.
- + Worden er kortingen gegeven op grote bestellingen?
-
Afhankelijk van uw vraag, kunnen wij voor u een offerte op maat opstellen. De specifieke kortingen zijn afhankelijk van de gewenste hoeveelheden. Indien u een persoonlijke offerte wenst, gelieve ons dan te contacteren op het nummer 0800 58 082 of via e-mail contact@seton.be